człowieczek człowieczek
210
BLOG

W piatek 9 Marca Stacja Rusiń-Ski wygrała drugi raz z rzędu w ka

człowieczek człowieczek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Wasz niestrudzony wojownik Kamikadze przez przypadek stał się główna atrakcja jak przy robieniu zdjęć przed Panią Poseł Jagna Marczułajtis-Walczak oraz Marszałkiem województwa Małopolskiego Markiem Sową wyciąłem pięknego orła na scenie :)

Ale chyba nie o tym jest serwis;)

Ja ze swej strony chciałbym serdecznie Podziękować za zaproszenie i POGRATULOWAĆ DRUGIEGO Z RZĘDU GRAND PRIX W MAŁOPOLSKIM RANKINGU NAJLEPSZYCH STACJI NARCIARSKICH 2012.

w przyszłym sezonie znów grand prix ale 4 raz rzędu to nie bo sie nudno zrobi ;)

Tak więc Jeszcze raz Gratuluje ale ja nie otym tutaj piszę a o tym co można dobrego zjeść. Tak więc wasz kamikadze boski wiatr nie ma przebacz ruszył do boju.

Ciężko oceniać znajomy lokal, ale o jakości potraw serwowanych w Karczmie Rusiński można długo pisać i nie skromnie, stwierdzę że jest to jedna z najlepszych karczm w jakich gościłem przy wyciągu narciarskim. Na ten sukces składa się ciężka praca na kuchni szefów kuchni oraz sprawdzeni i wysokiej jakości dostawcy bo bez dobrej jakości produktów najwyższej jakości, nawet najlepsza kuchnia może nie zdołać stanąć na wysokości zadania. Ja ze swej strony z czystym sumieniem mogę polecić żurek. Jako że to moja ulubiona potrawa żurek daje rade polecam. Nie tylko żurek jest specjalnością stacji Rusiński, ale inne potrawy których kosztowałem na Małopolskim Festiwalu Smaku we wakacje.

Oficjalna część rozdania nagród nagłaśniała firma Wodzirej.infoZdzisław Salis.

Oficjalne rozdanie nagród szybko i sprawnie z powodu zimna zostało przeprowadzone.  Po części oficjalnej zaczęło się After Party i niespodzianki od stacji Rusiń-Ski

więcej na

Serwis Kulinarny DJ Gotuje

Polecam

Człowieczek.pl

Cierpiący na depresje mały ludzik wśród tłumu idący ciagle pod prąd. Cięzko pisac o sobie. Nie trawie polityków wszelkiej maści. Kłamstwa i obłudy. Fanatycy ląduja u mnie bardzo szybko w liście zapomnienia (ban)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości